Sunday, March 2, 2014

Kumpulan Perniagaan Alveo

Pengenalan

Assalamualaikum dan maju jaya kepada Rakan Kongsi Perniagaan yang berpotensi.

Alveo Legame didaftarkan pada 6 Januari 2014 di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan 1956. Ia telah ditubuhkan untuk mewujudkan hubungan perniagaan baru di Malaysia dengan rakan-rakan kami di China. Matlamat kami adalah untuk mengumpul seberapa banyak usahawan yang mungkin untuk bekerjasama dalam usahasama perniagaan . Saya telah meneroka potensi merapatkan Usahawan Malaysia dengan rakan-rakan dari China untuk beberapa tahun kebelakangan ini. Apa yang saya telah dapati, kita perlu mempunyai semangat kerja berpasukan yang kuat di kalangan kita, usahawan Malaysia untuk berjaya dalam perniagaan dan juga perkhidmatan di dalam pasaran Malaysia dan rantau ASEAN itu sendiri. 

China akan menjadi sumber stok barnangan dagangan kita. Selain menjalankan perniagaan , kami juga akan belajar perkara-perkara baru seperti kemahiran operasi, pemasaran, pentadbiran perniagaan , Perdagangan Antarabangsa, dan sebagainya. Ilmu pengetahuan sebegini tidak boleh dipelajari dalam kaedah bilik darjah tradisional. Seperti kita mendedahkan diri kita kepada situasi sebenar , lebih baik dan praktikal pengetahuan yang kita akan perolehi.

Alveo Legame ingin menjemput usahawan yang sedia ada, yang baru , muda atau tua dan juga separuh masa untuk menyertai pasukan kami untuk mewujudkan penyelesaian perniagaan terbaik untuk menikmati faedah serta mendapat keuntungan yang optimum dalam perniagaan ini yang berusaha .

Model Perniagaan

Dalam perkongsian kami , kami mengalu-alukan semua usahawan serta individu untuk menjadi sebahagian daripada perniagaan ini. Tidak kira anda mempunyai modal atau tidak. Kami mempunyai model perniagaan untuk semua orang untuk menyertai kami.

1. Usahasama Perkongsian ( JVP )

JVP adalah Model yang membolehkan usahawan lain untuk menyumbang dana serta berkongsi keuntungan. Saham sejumlah modal bagi membolehkan mereka untuk berkongsi beberapa peratusan keuntungan yang kita jana dari operasi perniagaan ini. Terma-terma dan syarat-syarat yang akan dibincangkan dengan perunding kami dan perjanjian akan ditandatangani apabila persetujuan terma dan syarat-syarat di capai.

2. Perkongsian Runcit

Perkongsian runcit adalah di mana , mana-mana individu yang mempunyai sedikit modal tetapi ia tidak cukup untuk menjadi JVP . Modal ini dinyatakan antara RM3 , 000 kepada RM15, 000 , boleh Rakan Kongsi Runcit . Di mana faedah Rakan Kongsi Runcit kami adalah mereka akan mempunyai akses kepada produk dan hubungan kami di China kami. Kami akan membantu mereka dalam mencari produk yang diiperlukan, membelinya, penghantaran kepada Malaysia dan proses lain yang diperlukan seperti pelepasan kastam . Selain itu , kami juga akan merapatkan mereka dengan pembekal untuk membantu keserasian antara satu sama lain.

3. Ejen Perniagaan

Jika anda tidak mempunyai apa-apa modal atau modal lebih rendah daripada RM3, 000, anda juga boleh menjadi sebahagian daripada perniagaan kami . Ejen perniagaan kami akan bertindak sebagai perunding perniagaan kami untuk produk siapsedia di gudang kami. Apa yang kita ada di tangan akan di tunjukkan dalam laman web kami. Ejen perniagaan boleh log masuk ke laman dan akan mengetahui apa produk yang Alveo Legame ada didalam stok. Oleh itu mereka boleh memperolehi barangan yang akan dijual secara langsung atau melalui laman web rangkaian kami. Komisen tertentu akan dibayar kepada ejen setelah produk telah dijual.

Ejen dengan sedikit modal pula boleh membeli produk pada harga borong terus dari gudang kami. Ini akan membolehkan mereka untuk membuat lebih banyak keuntungan dan bukannya komisen asas yang kami tawarkan . Ejen perniagaan kami akan menikmati harga yang lebih rendah dibandingkan dengan membeli dengan ejen borong lain atau perniagaan.

Pada akhir setiap tahun kewangan , Alveo Legame akan memberi ganjaran kepada 40 ejen terbaik, iaitu lawatan ke Pasaran Antarabangsa Yiwu di Zhejiang China. Semua perbelanjaan yang dibayar .

Apa Yang Kami Sediakan

1. Jaringan dengan Pembekal / Pengilang China
2. Perkhidmatan Pembelian
3. Perkhidmatan Penghantaran
4. Perkhidmatan pergudangan
5. Perkongsian Ilmu
6. Pengrusan Perniagaan
7. Penyesuaian Produk
8. Kejurulatihan
9. Perkongsian Keuntungan
10. Bantuan Pemasaran
11. Perkhidmatan Dalam Talian
12. Rangkaian Perniagaan
13. Perundingan perniagaan

Perkongsian Strategik

Perkongsian strategik dengan pembekal dan pengeluar di China, syarikat perkapalan, pergudangan kedua-dua di China dan Malaysia akan memastikan proses dari A ke Z akan menjadi salah satu yang lancar. Kami mempunyai rakan-rakan dari seluruh China yang boleh menyediakan anda  semua produk yang diperlukan.

Sokongan Perniagaan

Kami menawarkan perkhidmatan langsung dan dalam talian perniagaan langsung menyokong untuk semua rakan-rakan dan ejen-ejen kami . Buat masa ini kita berada dalam proses mewujudkan sebuah laman web yang boleh membantu anda 24jam setiap hari dan anda boleh log masuk untuk meminta barang-barang atau perkhidmatan. Sebaliknya kita akan juga mempunyai katalog produk dan perkhidmatan sedia untuk anda sebaik sahaja laman web kami telah siap.

Pendekatan langsung adalah anda boleh menghubungi saya melalui e-mel atau telefon untuk mendapatkan khidmat nasihat atau untuk mendaftar dengan kami . Anda boleh menghubungi saya: 

Telefon bimbit saya: +60126694217 atau 
email saya: rijal33@gmail.com . 

Rijal Bin Abd Shukor 
Pengurus Pembangunan Perniagaan.
Alveo Legame

Setakat ini , semua produk dan komunikasi boleh didapati di blog kami: http://alveolegame.blogspot.com

Manfaat untuk Usahawan

1. Membeli Terus dari Pembekal
2. Menghapuskan Orang Tengah
3. Keuntungan margin yang lebih tinggi
4. Kos Penyertaan Yang Rendah
5. Kemudahan Katalog Barangan

Perniagaan dan Keusahawanan Kejurulatihan

Bakal Usahawan dalam perniagaan ini adalah dialu-alukan untuk mendapatkan rundingan dan latihan kami . Kita boleh membantu anda bagaimana anda boleh memulakan perniagaan hingga ke tahap yang anda cari. Kami akan membimbing anda kepada aspek-aspek yang penting untuk pembangunan perniagaan anda di hadapan.



Bagaimana untuk Mendaftar
-------------------------------------------------- -------------------
Borang Pendaftaran:
Nama: .................................................................................................
I / c: ....................................................................................................
Telefon: ......... - ......................................................

Alamat: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Alamat e-mel : ........................................................

Perkongsian Jenis: Usahasama Perkongsian ( ) Perkongsian Runcit () Ejen Perniagaan ( )

Jika Syarikat :

Nama Syarikat: ......................................................................................
Pendaftaran No: ....................................................
Perniagaan Contact No : ........ - ...........................................
Laman Web (jika ada) : ....................................................................
Alamat: …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Perujuk                : Nama         : ..................................................
                              No Telefon : ....... - ..........................................

Tandatangan

...................................................
Nama: ........................................
I / C: ...........................................

No comments:

Post a Comment