Tuesday, June 17, 2014

Our Business Travel Guide will be out soon together with a Docuvideo just for you




KEMPEN JOM MEMBORONG KE YIWU INTERNATIONAL WHOLESALES MARKET, ZHEJIANG CHINA 2014


Siapa yang perlu ikut?

Kami menjemput semua yang berminat samada untuk melancong ataupun untuk belajar memborong ataupun untuk untuk mendapatkan barangan jualan di tempat yang paling ekonomi di dunia. Ikut kami dan kami akan bantu anda serta member tunjuk ajar secara terus dari tempatnya.

Kenapa?

Untuk mereka yang mahu berniaga serta bergelar usahawan, kami akan bantu anda secara terus dengan membawa anda ke tempat untuk memborong secara terus dari pengilang. Harga yang peling murah berbanding Guangzhou serta tempat-tempat lain di Dunia. Terdapat lebih 500,000 jenis barangan untuk jualan. Mudah untuk tawar menawar dan juga penghantaran ke Malaysia kami boleh bantu uruskan. 
Untuk mereka yang mahu melancong, Yiwu menawarkan pelbagai jenis barangan untuk anda membeli-belah serta kualaiti yang amat tinggi dengan harga yang rendah. Selain itu terdapat tempat-tempat untuk melancong seperti tasek dan lain-lain. Dari segi makan pula terdapat pelbagai makanan yang HALAL  di tawarkan untuk pelancong Muslim disediakan oleh penduduk Islam di Yiwu.

Apa yang ada?

Yiwu menawarkan lebih 500,000 jenis produk untuk pilihan pemborong pada harga yang paling ekonomi. Selain daripada terdapat jualan langsung oleh wakil pengilang kepada pengunjung dalam kuantiti sedikit, Santing Lu Night market juga menawarkan pelbagai pilihan barangan untuk para pengunjung.

Pakej yang kami tawarkan:

-          Tiket kapal terbang pergi balik KLIA2-Hangzhou-KLIA2
-          Pengangkutan dari airport ke hotel dan juga tempat tujuan di Yiwu
-          Hotel & Penginapan
-          Insurans Pelancongan sebanyak RM200,000 secara percuma
-          Kursus “Hand On” semasa di sana
-          Khidmat pembelian serta penghantaran barangan ke Malaysia



No comments:

Post a Comment